Известие

Collapse
No announcement yet.

Динамо на 33-проблеми и решения!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
    Добре де аз като ти написах по-нагоре ,че схемата (релерегулатора) е температурно нестабилна... Ти какво ми отговори "стига глупости" нещо от тоя сорт!!!
    На другия колега дето писа ,че работи в ключов режим... да така е ,но явно схемката (въпросния релерегулатор) се влияе от топлината все пак...
    Това не означава нестабилна, а напротив - при зареждане на акумулатор се повишава топлината на електролита, а особено когато е в коша на двигателя. При това положение се увелича тока на зареждане, което не е желателно. Ето защо те намаляват напрежението. Така е при истинските зареждачки, така е и тук

    Comment


    • #47
      температура при зареждане се следи само на никел-кадмиеви батерии и то директно върху елемента. в тоя регулатор няма нищо особено.
      точка

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        температура при зареждане се следи само на никел-кадмиеви батерии и то директно върху елемента. в тоя регулатор няма нищо особено.
        Дай ми схемата му. На всички аку се следи по принцип t

        Comment


        • #49
          Абе пак се отплеснахте по температурната стабилизация.Казах ви,че такава няма!Единствено зависими от температурата са старите селенови диоди.За това и всички стари зарядни устройства са със селенови пакети и с тях няма проблеми.По-новите са със силициеви диоди и за това се налага цялата електроника по тях.Тука обаче говориме за динамо.Не за ВЧ техника.Температурата няма да промени нито честотата,нито усилването.За това и не ни трябва температурна стабилизация.
          По скоро е интересно всеки,който е имал или има в момента проблеми да ги сподели и всички да се опитаме да му помогнем!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Абе пак се отплеснахте по температурната стабилизация.Казах ви,че такава няма!Единствено зависими от температурата са старите селенови диоди.За това и всички стари зарядни устройства са със селенови пакети и с тях няма проблеми.По-новите са със силициеви диоди и за това се налага цялата електроника по тях.Тука обаче говориме за динамо.Не за ВЧ техника.Температурата няма да промени нито честотата,нито усилването.За това и не ни трябва температурна стабилизация.
            По скоро е интересно всеки,който е имал или има в момента проблеми да ги сподели и всички да се опитаме да му помогнем!
            Извинявай, говориш неподготвен. Не ме слушате, нападате ме, а после пишете с извинение простотии.
            Само вземете в предвид че електролита на акумулаторът започва да кипи при 13.9V i 25градуса

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
              Дай ми схемата му. На всички аку се следи по принцип t
              температура се следи само на никел-кадмиевите /щото се прецакват иначе много бързо/ и на литиево-йонните-за да е максимален зарядния ток и времето за зареждане да е максимално кратко.

              схеми на тия регулатори се намират трудно щото иначе как чичко бош ще те убеди да му дадеш 200лв за регулатора в който има 2 транзистора по 50стотинки и един ценер за 10ст. ето заповядай
              http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...?t=8780&page=4
              http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...?t=8780&page=2
              точка

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                температура се следи само на никел-кадмиевите /щото се прецакват иначе много бързо/ и на литиево-йонните-за да е максимален зарядния ток и времето за зареждане да е максимално кратко.

                схеми на тия регулатори се намират трудно щото иначе как чичко бош ще те убеди да му дадеш 200лв за регулатора в който има 2 транзистора по 50стотинки и един ценер за 10ст. ето заповядай
                http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...?t=8780&page=4
                http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...?t=8780&page=2
                само релерегулатора струва около 25лв. Другото вече не гокоментирам

                Comment


                • #53
                  така е колега, ама за 25лв получаваш no name регулатор без марка,надписи че даже и кутия и с китайска сглобка.
                  точка

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                    така е колега, ама за 25лв получаваш no name регулатор без марка,надписи че даже и кутия и с китайска сглобка.
                    Говориш глупости - виж в магазин на Киров-Бош. Моят струваше 25лв. без отстъпката.
                    Ако беше по-скъп щях да си направя нов.
                    Сега 1 197 311 028 цената му е 36.44 без ДДС

                    Comment


                    • #55
                      нямам намерение да споря с тебе колега. дори и толкова да струва, като му гледаш схемата мислиш ли че цената е реална. мислиш ли че това е истинско зарядно което следи t на елемента. видя ли защо напрежението играе.
                      точка

                      Comment


                      • #56
                        до тука бяхте по тая тема!
                        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                        Comment

                        Working...
                        X